Geng Budak Malas ^^

Tuesday, October 4, 2011

Ferrari Race 2/10/11


Korang oh korang..... wa nak citer ni

Hoyeahh... korang nampak tak model kat atas tu, korang kenal tak dia..... yup-yup betol2 aku lah tu. korang memang pandai...kikiki. Kringgg!!!! part time on call lagi, this time at Sepang Circuit and macam biasa lah under Pan Pacific Hotel, majikan sementara yang tak perlu dikenalkan lagi. sayang dia, muahhh.huhuhu.Part time this time best sikit coz dapat tengok race Ferrrari kot. Aku tengok rase macam nak calar-calar kan je kereta Ferrari tu sebab geram sangat tengok bende alang tu berkilat macam bontot kuali, hahaha. Seyesly best aku cakap sama korang walaupon agak penat berdiri .Yang penting happening sebab nya yang keje this time pon semua budak kepale gila-gila so time keje pon taklah rasa penat.

Akhir bulan ni ada job kat litar sepang gak event Motor GP, tahun lepas aku pernah pergi seriously kalau korang ada duit lebih dan tak tau nak campak kat mana apa kata korang try tengok race macam Motor GP or F1 memang berbaloi , aku tak de la minat sangat race-race ni tapi bila korang dah tengok live korang mesti terasa ke'excited'tan nye bila tengok Honda, Yamaha and Ducati main kejar-kejar. Chewahhhh, cakap nak gud2 je kan...hehe. so, tolonglah percaya ,aku merayu kat korang....akhss . Nak beli tiket pakai duit sendiri aku rasa baik aku beli baju 3 or 4 helai or beli kasut sebarang dua, baru dapat satu tiket. adesss.Nampak nya aku kenalah mintak surat pelepasan daripada cikgu disiplin a.k.a my mom untuk kerja time Motor GP nanti, yelah dia dah berbunyi "kalau tak cukup duit mintak je.... keja penat dapat duit tak berbaloi".... hoyeahhh aku suka ayat tu. But-but and but aku kerja bukan nak duit sangat pon, aku kerja nak pengalaman . mak jangan risau duit mak bagi terlebih cukup dah. Nak berjaya kena start dari bawah kan.... betol tak??  ^^


bontot dia je bleh buat aku terpikat...kui99 =))

my future car.....hoyeahhh ^^
budak-budak from Legenda

p/s- Sekarang aku datang kat situ as a worker but next time i will come back here as a guest.... and makan dengan Vip-Vip yang bertenggek kat situ. insyaAllah ^^. Tak salah ada impian kan, kejayaan datang kerana adanya impian .

4 comments:

  1. boss hotel pan pacific.... budak kecik nie... nak calarkan kete.... ahaks2.... jgn bg die keje dah....yehawwwwwww... mood: jeles sama aok....

    ReplyDelete
  2. haha...
    tak bos...tak bos, dia tipo =P
    tak mau jeles2 k ^^

    ReplyDelete