Geng Budak Malas ^^

Sunday, September 16, 2012

Kereta Api Tanah Melayu

kereta api tanah melayu , ehsan pakcik goggle

Hohaaayooo...
wahhh lama dah tak update blog....rindu sama kamu wahai cik blog ^^
Owh ya, please tengok tajuk yer kawan-kawan....yes, yes and yes. Kereta Api Tanah Melayu!!!. Siapa pernah naik sila angkat tangan. Siapa yang pernah naik KTM Komuter jangan gatal-gatal nak angkat tangan yer, Den titik tangan tu nanti, hehehe. Dengan ini budak ezny dengan bangganya angkat tangan tinggi sambil jerit sekuat hati "Saya!Saya!Saya". hehehe. Maaf tergedik la pulak.

Saje nak cerita kat korang, semalam aku balik Pahang naik kereta api. Hoyeahh. First time tu naik kereta api, so silalah faham kalau budak ezny jakun sesangat yer.
For me, kalau nak 'try' naik kereta api boleh la, tapi kalau nak selalu balik Pahang naik train bukan pilihan la kot because nya, train datang and bertolak tak tepat masa. Dan train ke Mentakab ada malam je so tak nak la susahkan my parents jemput kitaorang pukul 4 pagi kan padahal kat tiket kata dijangka sampai pukul 2.10 pagi. Agak jauh masa itu tersasar yer. Hurmm.

Anyways , it is a nice experience and  I enjoyed it. Next time kalau aku nak try naik kereta api lagi, aku nak try tempat duduk yang ada katil punya. Hoyeahh. Tapi agak mahal la, tapi ok la kot untuk pengalaman. Ok da... adios.
Assalamualaikum... ^^



 lepak dulu sementara tunggu train...hayakk

kat kantin train pukul 2 pagi. Ya Allah, mataku...lol 

No comments:

Post a Comment