Geng Budak Malas ^^

Thursday, February 16, 2012

Sungai Tekala Wehhh!!!

Halop-halop...
Hayakkk, kelas cancel lagi, so dipagi hari yang tak berapa nak buta ni aku ada masa nak mengupdate blog sambil kunyah-kunyah my roti bakar sambil minum susu dutch lady low fat, hohoho rasa bahagia nya dunia. Tapi bila nak buat replacement kelas , baru kau tau erti penyesalan...huhu. Back to our cerita, sebenar nya aku lama dah tak berjalan-jalan dengan kawan-kawan reramai rasa nya . Semalam 15.2.2012 aku and our geng wataniah lepak sesama at Sungai Tekala!!!!! Nasib baik tempat dia cantik, best and awesome gak , so berbaloi la gak mendaki tangga yang hampir dengan ketinggian Batu Caves tu.....hurmmm!!! Baik , aku tipu je Batu Caves lagi tinggi, kikiki. Kat sana kitaorang buat BBQ sikit , mandi-mandi and part yang paling best kena serang di monyet-monyet kat sana nak berebut makanan kat kitaorang. Dengan jaya nya monyet-monyet tu dapat curi satu plastik penuh jajan yang kitaorang tak bukak lagi, dasar monyet maleh pergi sekolah!!! Pepon dah rezeki monyet-monyet hari tu kan, redho jeleee. Tapi macam time aku dulu, hujan gak semalam. Tapi nasib baik hujan time kitaorang dah nak kat balik. Kalo tak mesti kejap je mandi...fuhhh nasib baik. Oklah, nak banyak tulis pon den maleh, soooo.... jom tengok gambar...zaaasss

GAMBO

 Say hii 5 to Sungai Tekala ^^

 Dalam Usaha nak buat bara hoyeahh



 My cute twin sister :)

 Seronok korang yer...ehemm, hahaha




 Berlajar beranang dengan my kembar mr mimi


 Tunggu hujan berenti

p/s-hoyeahh, this year aku join kemahiran rendah Silat Cekak, semalam our first class. So far tak penat sangat but baru start kan next kelas akan lebih mencabar....hohoho =.=' , lama tak bersilat. Now back to silat world back, hoyeahh. daaa, have nice day

No comments:

Post a Comment