Geng Budak Malas ^^

Sunday, September 11, 2011

Doodle:UPSR dah nak dekat

UPSR dah nak dekat la.... Mesti adik-adik kita yang bakal menempuhi pepriksaan nervous gila. Aku pon terasa-rasa bahang nye, yela kan...adek bongsu aku sorang akan berjuang... so sebagai akak yang mithali, aku pon terkena la tempias nye....
huhuhu, chewahhh.

Disini akak nak ucapkan semoga berjaya dan selamat menjawab soalan kepada adek-adek yang akan tempuhi UPSR start 13-15 Sept ni (tak silap aku la). terutama kepada Nuranis Sofea Putri, my adek bongsu.

Doodle khas for my adek.... dia kata besar nanti dia nak jadi doctor . Semoga impian dia tercapai...amennn.
Aku dari dulu minat account, so... sah2 tak lepas nak jadi doctor...huhu .

p/s- UPSR baru starting point... jauh lagi berjalanan nak berjaya.... chayok2!!!

No comments:

Post a Comment